Nowe zgłoszenie serwisowe - System RMA AutoID Polska S.A.
Procedura obsługi serwisowej gwarancyjnej i pogwarancyjnej produktów i systemów nabytych w firmie AutoID Polska S.A.
Trzy kroki, aby wysłać sprzęt do serwisu:
- Wypełnić poniższy elektroniczny formularz RMA
- Reklamowany towar należy spakować oraz wysłać wraz z:
- zapisanym w widocznym miejscu numerem RMA - zostanie on przesłany na adres email podany w formularzu RMA
- podpisaną kartą gwarancyjną (jeżeli była dołączona do urządzenia)
- kserokopią dowodu zakupu
- Towar należy przesłać na adres:
AutoID Polska S.A.
ul. Wł. Żeleńskiego 103
31-353 Kraków
- Reklamowany towar przesłany do AutoID bez wypełnionego wcześniej formularza lub z formularzem nie zawierającym wyraźnego opisu usterki nie zostanie przyjęty i zwrócony do Klienta na jego koszt.
- Reklamowany towar wysyłany jest przez Klienta na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji w okresie gwarancyjnym koszt wysyłki towaru do Klienta ponosi AutoID.
- Wysłanie towaru do AutoID oznacza akceptację przez Klienta niniejszego regulaminu oraz regulaminu warunków gwarancji.
Prosimy wybrać przedmiot reklamacji:
Sprzęt Oprogramowanie
Warunki gwarancji
- Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem firmy AutoID Polska S.A. posiadają gwarancję i reklamacje z nimi związane są realizowane w firmie AutoID Polska S.A.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami umieszczonymi na karcie gwarancyjnej i w miejscach wyznaczonych.
- W przypadku zamiaru zgłoszenia reklamacji towaru zakupionego w AutoID Polska S.A. należy postąpić zgodnie z regulaminem systemu RMA (nie obowiązuje klientów posiadających indywidualne umowy).
- Bieg terminu gwarancji jest liczony od dnia wystawienia Faktury VAT.
- Sprzęt przyjmowany do serwisu jest testowany i sprawdzany. Jeżeli sprzęt okaże się sprawny, uznaje się, że reklamacja była nieuzasadniona i Sprzedawca może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprawnego sprzętu
- AutoID Polska S.A. zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni od zgłoszenia i przesłać odpowiedź dotyczącą wymiany sprzętu lub terminu naprawy gwarancyjnej.
- Spółka AutoID Polska S.A. nie będzie odpowiedzialna wobec Klienta za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w sprzęcie. Nie będzie również odpowiedzialna za szkody spowodowane wadami sprzętu, inne niż realnie poniesione szkody w posiadanym majątku. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z awarią sprzętu.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, które to czynności wykonuje we własnym zakresie i na własny koszt Użytkownik. Dotyczy to miedzy innymi instalacji sprzętu, jego konserwacji itp.
- Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia w wyniku eksploatacji takich elementów jak: taśma barwiąca, toner, atrament, bateria, czytnik lasera itp.
Gwarancją nie są objęte również:- uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i spowodowane tym wady,
- uszkodzenia i wady które powstały w wyniku używania lub transportowania sprzętu niezgodnie z instrukcją użytkowania, transportu i konserwacji,
- uszkodzenia i wady które powstały w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji,
- uszkodzenia i wady które powstały w wyniku samodzielnych, niedozwolonych przeróbek, napraw, zmian konstrukcji dokonywanych przez Użytkownika,
- towary na których są widoczne uszkodzenia naklejki z numerem seryjnym lub stickerem urządzenia (np. Jeśli numer seryjny jest zamazany lub częściowo uszkodzony).
- Gwarancja nie będzie uznana, jeżeli klient zagubi lub zniszczy dokument zakupu, który jest warunkiem koniecznym do uznania roszczeń.
- Sprzęt wysyłany w ramach gwarancji do Sprzedawcy winien być dostarczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę (folie, styropiany, gąbki itd.).
- Wysyłka sprzętu do naprawy gwarancyjnej odbywa się na koszt Klienta. Wysyłka sprzętu z serwisu do Klienta (jeżeli reklamacja została uznana) odbywa się na koszt sprzedawcy.
- AutoID Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne dane zapisane na nośnikach pamięci zawartych w reklamowanych urządzeniach.